1 |
Sammanträdet öppnas |
2 |
Fastställande av dagordning |
3 |
Val av justerare |
4 |
Verksamhetsplan 2003
Tjänsteutlåtande 2002-09-17 (Dnr 2002/21) |
 |
Paus |
5 |
Föregående sammanträdes protokoll |
6 |
Utveckling av folkhälsoarbetet på Hisingen – ett gemensamt ansvar (Dnr 2002/16) samt Gemensamt ansvar för Hisingsbons psykiska hälsa (Dnr 2002/17)
Tjänsteutlåtande 2002-09-17 (Dnr 2002/16, 2002/17)
Information/ frågor: Anita Nilsson resp Margareta Gren |
7 |
Ansökan till EU´s program mot fattigdom och social utslagning
Tjänsteutlåtande 2002-09-13 (Dnr 2002/12)
Information/ frågor: Maj Pettersson |
8 |
DELTA-samverkan maj – augusti 2002
Tjänsteutlåtande 2002-09-17 (Dnr 2002/18) |
9 |
Delårsbokslut 2002-08-31
Tjänsteutlåtande 2002-09-17 (Dnr 2002/20) |
10 |
Kartläggning 2001-08-20 av pågående sjukfall över 60 dagar
PM 2002-09-16 (Dnr 2002/19) med svar på frågeställningar som väcktes vid Beställarförbundets sammanträde 2002-06-07
Information/ frågor: Mats Odhagen |
11 |
Information
- Rapport från möte med den interdepartementala arbetsgruppen för ny lagstiftning
- Ansökan om Urban-medel för utveckling av aktiviteterna Kvillesta´n och Hälsoläget
- Beviljade EU-medel till Trädgårdslust
- 1:a pris i Miljöförvaltningens tävling ”Gröna Gårdar” till Trädgårdslust/Kärrahus
- Planerad lokalisering av CSN-handläggning till Vågmästargatan
Erfarenhetsutbyte beträffande arbetslivsinriktad rehabilitering mellan Delta och Pilotverksamheten (Arbetsförmedling – Försäkringskassa) i Västra Göteborg |
12 |
Anmälningsärenden
Protokoll från presidiemöte 2002-09-12 |
13 |
Övriga frågor |
14 |
Sammanträdet avslutas |
| |
 |  |